förlåt!

Hej hej.
Förlåt att jag inte bloggar så mycket men jag har fullt upp.
Jag försöker blogga så mycket jag kan men hinns inte med.
Idag började vi 9.15 så det var jätte sjönt (vet ej hur man stavar,
är as dålig på att stava).
Då vi hade slöjd, där efter musik, sedan lunch, sen Sv och sist meninte minst
idrott (skriskor).
Jag Jenny och Mimmi gick hem till Amanda för Mimmi skulle hämta sina
nycklar. Vi kom inte på vad vi skulle göra så alla gick hem till sig.
När jag kom hem tog jag en smörgås och lite mjölk och satte
mig farmför tv:n tills alla i familjen kom hem.
Jaa, sedan åt vi middag. Fläsk file, fina gallekatesser.
Jag öva lite på läxan, Eng.

Kramis kramis Vega

lite konstig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0