Min dag!

Hej!
Förlåt att jag inte skrev igår, men jag hann inte.
Idag gick jag upp kl.7.00 tror jag (kollade inte klockan).
Jag åt frukost, en yoggy, en macka med jordedrgubbssylt.
Sedan så klädde jag på mig. och fixa jag mig och gick till tunnel banan
(sov hos pappa).
Jag mötte Fredrika, Jenny och Rebecca.
Vi hade No, Eng, Sedan gympa (skridskor= kallt).
Vi hade lunch, kyckling och ris. På bilden fortsatte vi med vår skokartonger
(vi gör som ett dockskåp kan man säga) jag gör ett disco.
Sedan började matten, vi fick tillbaka våra prov. Det gick inte så bra för mig.
Jag hade otur i fredags verkar det som. Jag är arg,arg, ARG för att jag var så dålig.
Sedan gick jag och Emilia till Håkan (en lärare som hjälper Emilia med matte),
då följde jag med.
Sedan sist men inte minst Sv, då vi fick komma på en minnesdikt av alla planeternas första
bokstav :MVTMJSUN. Jag skrev Mata Vega Till Maj Jag Ser Underbart Nu.
Seda var skolan slut.
Många tjejer i klassen samlades utanför klassrumett. Vi försökte komma på vad vi skulle göra.
Men ingen av oss kunde ta hem så många, så jag gick hem själv.
Elr jo jag fick sällskap in till porten för Alicia bor i samma hus som jag.
Och nu sitter jag här och skriver.
Kram Vega!

Jag för några dagar sedan
(har inngen ny bild för att det går inte att ladda upp en ny är det något fel?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0