hemma

Igår kväll med en försening åkte vi hem + att jag var sjuk så jag var ännu tröttare. :(
Skulle typ varit hemma vid dörren halv ett kanske. Men vi landade kvart ik ett så vi var exakt hemma pick två. Både mamma och jag var jätte sjuka, fritte var lite sjuk. Det är inte kul att vara sjuk på min födelsedag och sista dagen  i england. Då man vill göra saker.
aja, vi firade min födelsedag idag. Jag fick presentkort på 600 spen, scrubs box, pengar (månadspeng, Haha),
böcker och mm som jag inte kommer ihåg. Jag fick tyvär ingen ny dator, men ska få en ny säng senare.
Nu årkar inte jag skriva mer.
bye

PS. Jag årkar inte ladda upp bilderna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Okej vad bra :) Jag kommer nog att ha kvar det eftersom jag inte kommer på några bra namn som är lediga.

2010-08-09 @ 12:18:18
URL: http://jjennysjovall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0