tisadag 31/8


HEEEJSAAAN!
Idag börja vi skoladagen med gympa, vilket var jobbigt för jag inte tränat på 3 månader och jag är  ju lite krasslig.
skolan flöt på. Efter skolan gick jag, andrea och agnes till s:t eriksplan där dom har val stugor. Dom ska ta spex foto imorgon för att dom är med i styrelsen blablabla.
andrea skulle klä ut sig till folk partiet, men dom var dumma tyckte andrea för dom gav henne en uppblåst ballong, men hon ville ha ouppblsta :P så vi drog till tulegatan där dom hade kontor (men vi fatta såklart inte att det var kontor, så vi gick o leta efter dom små val stugorna. Vi gick hela tulegatan och leta, men vi hitta så klart inte det. Vi gick till tegnérlunden. Men det visade sig att det var deras kontor som låg bredvid sats. Sånt kan hända alla, eller?
Jag var hellt skut i bena och i ryggen efter två tunga väskor med gympa käder och böcker. Jag tog bussen hem.
Sedan när jag kom hem var jag tvungen att slappna av lite så jag titta på tv lite,m åt och nu sitter jag här.

hejdå???
skojja bara, HEJDÅÅÅÅ??? okej jag skojja bara men hejdå



det var inte tegnérlunden, den park som ligger på tulegatan, jag kommer inte ihåg vad den heter ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0