tja bloggen!! :), nä ba skojja-.-

Morfar borrar för fullt inne i  mitt rum, oj juste jag kanske inte sakt att dom är här :P. Vi sätter upp en hylla o aaa. Men åå jag tänkte ju skriva jätte mkt saker men så kommer man inte ihåg vad det är man ska skrivahar ialla fall inte klätt på mig än, vilket busfrö man är :P
Jag o fritte är såå förväntansfulla inför jul och springer omkring o kollar på alla presenter, han är också ett budfrö :P.

Hahahahahaaha, vet ni, jag såg kissie (alexandra någonting, hon som är bloggerska, hon med fake kroppen) igår på guldfynd. XD


hmmm, vad ska man mer skriva...?JAG KAN INTE TRO ATT DET ÄR JULAFTON IMORGON!!!!?

Jag har lite ont om julklappar
så jag har satt igång med att måla, jag menar jag fick ju ändå mvg i bild, nää bara skojja men det är kul. :) här kommer en dålig bild av en bild till mitt rum.

är inte klar med den än haha men ändå något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0