to rule the world...


från picnik

Hmmm, vad kan man blogga om, jo har inte riktigt hunnit köpa någon julklapp-.-, vår sista riktia skoldag är imorgon :D, jag kollar på glee just nu, vi slutar skolan på tisdag och städrocken är på måndag :D, mormor och morfar kommer på söndag, vi ska ha klassmiddag på måndag för klassresan, det är julafton om ca en vecka!!!, inga läääxooor!!!, jag tycker att vi borde träna med bandet imorgon, justäää jag ska gå på en rockteater imorgon på kvällen som heter 27 club, mm liite random saker jag tänker på just nu. 
Det blev liiiite hoppigt, rörigt, stökigt också hehe...
Men nu ska pappa komma halv 6 och vi ska gå på taco bar :)


Kommentarer
Postat av: lina

gracias! coolish bildish!

2010-12-16 @ 19:55:51
URL: http://linannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0