barcelona och england

Jag fick nyss veta att jag ska till barcelona några dagar och sedan direkt till london. Mina kusiner bor där. fast jag tror vi ska sova på hotell ändå. det ska bli kanon kuuuuul! :)
ÅÅÅÅÅHHhhhhhhh vad jag läääääängtar!!!
Detta kommer ske i slutet av juli.

Några bilder på dessa vackra städer som jag så småning om ska åka till.

Planerna inför min sommar:

*Åka till Mariestad (farfar) eventuellt åka till släktens landställe joutonheim vid tiveden(en skog)

*Åka till Halmstad

*åka till barsa och london :)))))) <3
*fylla år :D
* kanske åka till kolmården med far

och sedan sedan ska jag bara vara hemma!
Planerna kan ändrats för vi har inte beställt några av resorna än.

Kram /Vega


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad kul :)

2010-06-15 @ 21:21:26
URL: http://jjennysjovall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0