e sjuk


heeeej, jag har 37,5 graders feber inge kul,inge kul. Har ont i halsen och i huvudet. Jag tror det är fritte som har smittat mig :(. för igår hade jag ju nackspärr och ont i halsen igår och det visade sig sedan att min mamma hade nackspärr och ont i halsen exakt samma dag och ag tror det förvärrades av att vi badade.:(

Jag mår lite bättre nu så sedan ska vi gå på staden och köpa något till skolavslutningen. juste jag ska ju trumma då i kyrkan, bäst att hitta något fint.
åhh imorgon är det minimaran och jag kan nog inte springa med tanke på att jag har hosta och är sjuk :( som man redan betalat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska du ha exakt samma skor som mig på skolavslutningen? :o

2010-06-06 @ 21:59:46
URL: http://jjennysjovall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0