packning

Idag gick jag opp halv ett. måste vara ett rekord!
Vilka skör min stil, lägga sig as sent och gå upp as sent? Jag går ju och lägger mig kanske halv ett och läser typ en timme. Sådan är jag. Men imorgon får jag tvinga mig själv upp då vårat tåg går 11.07, vilket gör att jag måste gå upp senast halv tio. :C.
Tåget leder till Töreboda och där hämtar farfar oss vi kaknske åker direkt till landstället eller så väntar vi tills dagen efter. Jag vill åka dit med detsamma men farfar har inte bedtämt sig än.
Jag ska packa idag i detta tjusiga väder. inte riktigt lika kul.
Kommer inte kunna blogga tills på tisdag och dagen efter vi åker vi till Halmstad. däe finns  det dock dator.

Jag och mamma ska träna ikväll på gymmet så alla vet det.
a random photo with me and jenny

Kram / Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0