the perfect day

hejsan bloggen!
Imorste började vi 5 minuter över 10 och det var shönt. man märker att det snart är sommarlov för idag var dom sista riktiga lektionerna.Vi hade roligt och så. men det var inte lika varmt och fint väder som igår :(, det är då alla gör något på torsdagar, förutom jag som spelar trummor på kvällen :)
Efter skolan gick vi och bada trots vädret. agnes och jenny cyklade men jag sprang bredvid för har ingen fungerande cykel, min är trasig och får ingen ny. Dock svårt att hänga med. hehe. men fick cykla på deras cykel ibland.
Det var lite kallt i vattnet men man vande sig och det blev tillslut varmare:)
vi åt glass, hade det roligt och mysigt. Sedan åt jag på restaurang:)
det enda nackdelen var nackspärren. HAHA. och vädret.
Några bilder jag snodde av Jenny

haha, fattar ni?

hehe...

Okej här bjussar jag på mig själv och är inte stolt över bilden!

Jag släpps äntligen friiii från den fördömda marken

jensan

det första hoppet


Kramisar vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0