vanlig dag..


Idag på morgonen gick jag till skolan sent, men lyckades komma i tid ändå genom att springa som jag ofta behöver
med tanke på mitt söleri :P
Vi hade spanska första lektionen vilket inte var så skojj.... Vi fick en trååååkig läxa att kunna spela en tiater med dialoger vi ska kunna.:(
Sedan so i datasalen. Vi hade håltimme på svenskan WOOHOO. Då spelade vi kort ute på skolgården.
slutet av dagen hade vi elevensval: läxläsning. yey.
Alla gick hem för typ alla har fritidsaktiviteter på torsdagar som ex. jag har trummor (dock lite senare),
andrea & agnes gitarr, jenny ridning mm.
Jag kollade på tv lite sedan övade jag trummor :) och åt middag och gick in på datorn.
Nu ska jag snart till trummerna om 10 min.
så bay

/Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0