checkar idol nu


Jag tyckte Jay skulle valt en annan första låt men annars är han shiiit bra :P

Vänta nu börjar det, så jag kommer tillbaka och skriver snart..................

NU äre jag här och är sjuuuukt lycklig för att jay sjöng en phil collins låt!!! inte för att skryta men jag har phil collins trumpinnar (ja, han är trummis med) :D

Dom andra artisterna är nog bra med, men jag trooor att Minnha åker ut, vem tror ni??
men Jay är bäst :)

Okej nu blev det bara prat om idol och trumpinnar men kanske skriver något mer inlägg, vi får seee...

okej lite konstigt inlägg men hejdåå


Kommentarer
Postat av: jenny

men olle var bäst ju :D

2010-11-26 @ 21:18:23
URL: http://jennysjovalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0