men tjoo onsdag


Jag har haft ett dumt prov idag och jag tror inte det gick så bra på det. Men matte är det ämne jag är sämst pååå.... :(. O imorgon är det ett dumt no-prov :( fast jag ska nog sticka o läsa igenom det nu plus franskan som jag inte kommer bry mig så mycket om^^.
TAR DET ALDRIG SLUT?!

Jag har iallafall varmit hemma hos Agnes idag med Jenny o Emilia. Vi tramsa mest eller jag o Agnes gjorde det tror jag? Vi plugga lite på no:n eller vad jag tyckte var mkt.

Men nu sitter jag hemma hos pappa o checkar lite. Och jag ska nog få datorn om två veckor! :)

Men byyye


Kommentarer
Postat av: Laila

Snart är det helg ?=)Några planer för den?:D

2010-11-10 @ 21:27:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0