sömnig

Håller på att somna nu så det blir ett snabbt inlägg.

Idag skulle jag egentligen haft musik-prov men jag och hälften av klassen hanns inte med.
När vi sluta gick jag hem och träna lite på pianot. Sedan stack jag till Subway, mums! Där pappa o Fritte var o åt. Jag köpte också un bocadillo con massa saker. Un bocadillo con gas. HAHAH!
Sedan när jag skulle plugga blev jag så trött satt jag nästan somna i böckerna jag lovar jag sänkte huvudet långsamt utan att märka det. :P Tog en duch för att piggas upp och har kollat igenom matten nu och håller på att kanske göra lite no.
Idag ska jag gå o lägga mig tidigt, typ nu. Haha, som om det skulle hända mig...
Goooodnatt på alla er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0