Agnes ville skriva. över till henne...

Hej Alla! jag är lite ovan vid sådant här, men med tanke på Vegas besökssifror spelar det ändå igen roll... drev :P
Hursomhelst slutade Sandra Skubla i våran klass idag :( inte okej Sandra! Du borde skaffa en annan hobby än att byta klass! Drev igen. gud vad jag driver om allting idag! om Jossan såg detta skulle hon bli GAAAALEN! hon hatar ordet driv. Samt Vega. Jossan är en väldigt interessant person. hon har aldrig svurit i hela sitt liv :O! det är galet beundransvärt, eller hur? jag menar, under tiden jag skrivit detta inlägg, har jag svurit 3 ggr i mitt huvud! Jag fattar inte att hon klarar det. Det låter som om vega äter musli i vardagsrummet, och jag blev precis ashungrig, så detta är allt för idag!!! Men ha det bra, jag tänkte säga allihopa, men det är ju somsagt nästan minus antal folk som läser detta, så ni får klara er ändå...
/Agnes


Okej det var hennes inägg som tog typ evigheter, för hon skulle rätta och så :O.
Men jag skriver så klart så att jag slipper rätta, MOHAHAHA!!
Jag har tjatat på att hon ska skaffa en blogg, sådeeså.

As you saw Sandra just quit the class :(

Good bye
Love Vega

Agnes det är inte ok att lägga ut en random Hanna Montana video på min fb när du bloggade på den här datorn. Inte ok :O. Jag ska minnasann lägga något på din nästa gång jag får chansen.......

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

HEJSAN



Jag designar egna smycken som jag sedan säljer på min blogg till kanonpriser. tex budskaps/namnarmband endast för 79 kr. Givetvis håller dessa mycket hög kvalite. Man kan välja sin egna text och dessa finns i många fina färger.Perfekt att ge bort i present/julklapp. Ber om ursäkt om du ej tycker om att jag gör reklam för min blogg då är det bara att radera detta. Men de är helt klart värda att kolla in



mvh malin

2010-09-23 @ 09:08:33
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0