freee day-.-

Japp, så var det fredag.
Vi hade ingen gympa, JIIIHOOO!
Jag och Agens var med Jossan efter skolan, vi gick hem till henne en timme, sedan gick vi o hämta hennes syskon på dagis. Blalabla..
På vägen hem mötte vi Roxanne och vi gick till vasaparken, där vi träffa Lina och Alva.
Roxanne gick hem, jag, Alva och Lina gick (Agnes fick för sig att stanna kvar där själv, sedan dess har jag inte sett henne....) till Academibokhandeln där jag köpte ett kollegeblock för sjutton spänn. :). Det behövdes!
Sedan gick vi till Åhléns :).
När vi gick hem fick jag vänta typ ten minutes. Inte kuul!

När jag kom hem hade mina skofoton kommit :), även fast jag inte blev så bra...


Snygga bilder ellihur??????

BTW Agnes peta mig i ögat med ett rött läppglans, så det blev lite infekterat och rött rött. Dumma dig Agnes.

Mycket namn med i inlägget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0