friidrottsdag


Japp, denna dag startade med att tunnelbanorna lagga, och inte gick så jag fick hoppa in i en smockfull buss. Kul va?
Vi åkte till Farsta med pendel.
Jag var ju typ semst på allt haha. Förutom långdistansen för alla kan ju springa, kom typ i mitten av alla :).
Och hela tiden på längdhoppet så ramla jag typ hela tiden för jag råka släppa ner fötterna hela tiden som släpas i marken :P
Haha, alla lyfte upp varndra också, dom hissa upp mig som om man vunnit osv.
Vår klass var sämst på stafetten, men några tappa stafettpinnen typ flera meter så om inte det hänt kanske vi skulle kommit bland dom tre första. Och alla var tvungna att sringa, det var inte kul för jag springer som en åsna, hahaa.


Juste har varit o trummat nu, jag hann nästan spela in men vi slutade då. Och nu är vi i grupp på trummerna så jag är inte ensam. En av dom gick förut i Frittes förra klass typ i 2an, han var typ bäst av dom andra för annars var det en nördig kille med glasöon som spela något dataspel. och den andra tjejen kanske ett år yngre var bara inte så jätte bra.

Men nu måste jag göra massr med läxor som So imorgon... Jag är bara liiite trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0