hallojsan fredag

Vart ska jag börja, jo på hemkunskapen skulle vi göra purjolökssoppa, och vet ni hur det gick. Inte bra! Haha, Vi gjorde fel satt den brände fast i kastrullen, skillat! Vi visste inte att man skulle ha kastrull från början (?), jag menar man brukar ju steka löken och det förs. Vi glömde bort att man skulle ha vatten och så, så sedan tog vi alldeldes för mycket vatten och var helt brun jämfört med alla andras :P Den smaka ioförsäg okej, men inte som soppan skulle smaka :S.

Nog om det, efter skolan gick jag och Agnes hem till dreé (Andrea) och åt upp allt hennes bröd. Jossan skulle dela ut pannkakor i Vasaparken och jag och Agnesium gick dit men det var inget, istället gick vi till Odenplan ex till IO (ett geak-data-nörd-ställe), där spela vi DJ Hero, vilket fritte har hemma men brukar alldrig spela.
Vi hade tänkt sova över men jag och Agda var för trötta.
Jag höll på att somna i soffan för några min senare.....
Men nu ska jag inte blogga mer, är alldeldes fööör tröööött -.-.....


BTW. Förlåt för alla sena inlägg!

Goodbajs Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0