idag

Jag mötte Agnes vid trädet i vasaparken, haha ingen vet vilket :P.
Vi gick och fick heliumballonger, hilarious! Vi spela in det och så. Sedan kom Jenny då vi redan klättrat upp i trädet vilket var shit svårt och läskigt, haha. Hon kom och tog as lång tid att våga och ta sig upp, HAHA!
Vi gick o fika på waynes coffee, tog varm choklad och en chokladmuffin. Smarrigt!
Vi gick hit och spela guitar hero 5, med min brorsa och jennys brorsa.
Jag har ätit middag nu och jag ska se på tv snart (tvn står egentligen på men kollar bara ibland :P)
Heejdåå


Lägger upp bilder när mamma skaffat ny dator, som jag tror kommer vara grannens mac data som är typ två år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0