ingen rubrik-.-

I
Idag kom Agnes hit till Alvik (pappa). Vi var i parken, agnes hade egentligen tänkt lära sig skaita(?) men någon hade snott hennes skateboard...
Aja, det var några konstiga killar som sa åt oss att leka någon annan stans, för vi hade en såndär liten barncykel i skate banan :P. Vi gick hem till mig o spela sims -.- . Sims nörd som man är. datorn lagga så vi gick ut igen i regnet.
Sedan åt hon hos oss. Det hon åt var fisk bullar och pasta^^. Är det gott? Hon är ju vegetariana såå ahh...

Det har jag gjort idaag, vad ska alla göra imorgon då ?

BYE BYE / Vega

 

snygg bild va?? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ORKA ATT INGEN KOMMENTERAT DETTA! DET VAR JU ETT ASNAJS INLÄGG!!!

2010-09-20 @ 16:39:29
Postat av: Agnes

Det förra inlägget var mitt... hursomhelst får du mig att framstå som asskum och jättekonstig! somm om jag gör en massa random grejjer helt utan anledning! Tack vega :D du hjälper mig på vägen! jag är konstig! just nu gör jag hela grejjen där man dunkar sig två gånger på bröstet och svichar ut med handen. gesten du hatar så mkt! hejdå!

2010-09-20 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0