läääxa eller speexa?


Inte kul, måste göra spanskan som jag inte äns vet vad det är, + matte som jag bergis inte kommer göra, har lovat mig själv att komma ikapp alla andra som jag säkert inte kommer att göra heller :P BUSIG FLICKA!!

Det var en vanlig måndag............ shääämta, onsdag idag.
Och imorgon kommer hända en förärlig grej. Jag ska till skoldoc och kolla min tjusiga rygg för den växer snett!!!!
Jag ska oxå dit innan skolan börja, vi har sovmorgon :'''''''(

Ska göra spanskan som jag inte är 100 på vad exakt det är. hehe

Bajs bajs 


Kommentarer
Postat av: Jenny Sjövall

Sv: Haha ja men det blev lite konstigt ljus antar jag ;)

2010-09-15 @ 22:11:12
URL: http://jjennysjovall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0