snyggt jobbat -.-....

Ja, jag är värsta proffset. Jag lyckades missa första trummlektionen. Skillat!
Den börja tydligen halv 5. Men jag var ju hemma hos andrea dååå ju. så det gick ju inte. Grejjen var ju den att jag inte kollat vilken tid de börja för jag tänkte att det börja kl 19, för det bruka göra det, eller senare. Och nu ska vi trumma i grupp dom första gångerna. Man blir ju sur på sig själv. :(

Vi hade skolfoto idag, jag tror jag ser cp ut men jag är inte säker på det, men troligen för fotografen skratta så roligt innan hon tog kort. Haha, första fotot skratta alla typ ihjäl sig. :P

har bara typ läst igenom no:n och gjort frågorna, pallar verkligen inte göra mer än det!


tänk bort agnes -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0