<3 dag...

som tyvär inte kan firas av lilla mig. menmen.
Vi hade aktivitetsdag idag eftersom  om man är i skolan så får alla rosor , o vissa blir ledsna om dom inte får det blablablaa. Men jag hade valt dans o yoga. Det var jätte bra för min rygg med yoga för att den har varit väääääääldigt stel men knutar i musklerna så mjukades ryggen upp :), ska klart fortsätta med det säger vi......eller?? kommer säkert inte hända. men aa dans är ju skit kul så aa. Men efter skolan så gick agnesium o jossan hem till mig (ovanligt nog, dom är jäääääääääääätte osociala, vilket jag hatar...) men ajaa.
jobbigt, har två prov denna vecka!!! no o matte, väldigt trevligt... not!
här har vi dom osociala eller vad jag kallar antisocialt beteende :P, nä men ba skojja  men dom är osociala, om mna tar bort mig från bilden :P
vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0