hejsan

Har varken orkat eller hunnit blogga. I onsdags gick jag o Agnes hem till andrea. Vi hade köpt massor av fika så vi åt det när vi förhörde varnadra på no:n som jag då ännu inte hade läst på, o hade prov dagen efter, men det löste sig o får säker vg- eller något som jag inte vet. Matte provet gick förvånansvärt bra. Har aldrig fått så höga siffror i ett matte prov! jag fick 40 av 52, jag som sist fick 26p vilket var bra för mig för förra terminen har jag failat på 2 matteprov, men bara fått lite under gränsen 21p. Aa, jag är glad i alla fall. Känns som att jag kan höja mitt matte betyg till vg från g  i år :).  dvs om jag inte failar på de framtida proven, men vi ska vara positiva :).
Igår var de true blood som tittades på hemma hos Andrea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0