igår hade jag en kulturell dag, även fast jag är sjuk

Ja, jag var på ett lito-ställe me pappa igår. Brukar inte komma dit så ofta längre. Vad man gör där ska jag berätta nu, man ritar något skojjsigt på en slipad sten som man sedan häller på grunkor som man sedan trycker på ett papper. Pappa andvänder sig av den tekniken när han gör tavlor, jag har gjort några också men jag fick inte göra det igår för att reglerna där har ändrats, blablabla. Jag satt o ritade istället. Vi gick därefter o fikade svindyrt på moderna muséet, som ligger aldeldes brevid. Jag hade samtidigt feber, det var mindre kul :/.
I kulklapp fick jag biljetter till teatern christmas carol som går på maxim. Jag o mamma åt middag på någon sumpen restaurang i närheten o gick på den, trots sjukan. :(
Jag har inte haft så hög feber på lääänge, dock bara 38.5, jag brukar oftast bara ha typ 37.5 när jag är sjuk sååå...
 
Har idag bara varit inne heeela dagen o kollat på film o sovit till 1. Men jag är ju faktiskt sjuk. Heh, har ju varit inne heladagen, så jag har sluppit ovädret eller vad man kallar det.

Kommentarer
Postat av: vvvvilhelminaaaahh

hejj !

superfiin blogg ! ;)

hur gammal är duh ? :)



Läs gärna min blogg också ! :D



www.justvilhelmina.bloggplatsen.se

2011-01-07 @ 01:06:15
URL: http://www.justvilhelmina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0