hemma nu

yes!! fick det på bild
Åkte hem igår/förrgår(?), kl 02.30 så det blev väldigt fel. Fick bara sova 2 h på hotellet o 1 h på bussen, 3 h på flyget. kom hem vid halv 14(svensk tid). och skulle ta en powernap vi 17.30 ungefär, men vakna inte när mamma väckte mig, och så vakna jag upp tidigt imorse istället. ja där rök min lördag... :(.
Fredagen var typ ganska dålig dag för man fick typ tusen myggbett (jag hade klarat hela veckan utan), blev ganska bränd, men det gör inget, en manet tog mig, och en sväng matförgiftning av en dum fisk. Plus så åkte vi hem på natten så fick man kanske två timmars sömn... Men resten av dagen var bra, fick manikyr  :)
hejdå, måste plugga på svenskan som jag absolut inte hunnit göra på flyget, helt onödigt. plus packa upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0