:O... jag vet ,konstigt..

ALLMÄNT
Jag har spillt något i sängen [x]
Jag har varit kär i en kändis [/]
Jag har kastat mobilen i en vägg [ ]
Jag har velat raka av mig allt hår [x] jag blev så trött på det..
Jag har velat vara det andra könet [x]
Jag har slagit sönder något [x]
Jag har samlat på klistermärken [x]
Jag har haft ett plåster i ansiktet [x]
Jag har brutit något ben i kroppen [ ]
Jag har haft matkrig [x]
Jag har sagt något taskigt om läraren så att läraren hört det [x]
Jag har varit i slagsmål där det användes knytnävar []
Jag har sportat på fritiden [ ]
Jag har varit på maskerad [x] 
Jag har ljugit för någon [x]
Jag har gjort sönder ett fönster [ ]
Jag har suttit vid datorn en hel dag [x]
Jag har rivit sönder ett kort [ ]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr på raken [x]
Jag har varit i London [x]
Jag har en webbkamera [x]
Jag har velat flytta ifrån min familj [ ]
Jag har åkt vattenskidor [ ]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full så jag har spytt [ ]
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv [x]
Jag har bytt hårfärg någon gång [ ]
Jag har ett lyckonummer [ ]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [x]
Jag har sovit bort halva dagen [x]
Jag har gått barfota i en mataffär [x]
Jag har spytt på grund utav åksjuka [x]
Jag hatar tivolin [ ]
Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann [x]
Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart [ ]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland [x]
Jag tycker att solen är gul [ ]
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [/]
Jag tycker att jag är bäst i världen [x]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [x]
Jag hatar choklad [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]

SMINK
Använder mascara [x]
Använder foundation [ibland]
Använder rouge/solpuder [/]
Använder läppglans [ ]
Använder dipliner [ ]
Plattar håret varje dag [ ]
Använder parfym [ibland]
Använder hårspray [ ]

HUMÖR
Blir sur för ingenting [x]
Har starka känslor [x]
Skrattar åt ingenting [x]
Brukar gråta minst en gång i veckan [x]

HUMOR
Har särhumor [/]
Skrattar när någon ramlar [x]
Brukar skratta så tårarna rinner [x]
Är flummig [x]
Kan skratta åt ett ord som “kåldolmar” [x]

SKOLAN
Är nöjd med min nuvarande klass [x]
Har blivit mobbad [x lite]
Brukar för det mesta ha kul i klassrummet [x]
Suddkrig på lektionerna [/]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen [inte direkt gråtit, men skrikit som en galning]

KOMPISAR
Har kompisar som är lika i sättet som du själv [/]
Har killkompisar [inga som man går hem till, men i skolan]
Har tjejkompisar [x]

SKADOR
Har brutit ett ben [ ]
Har brutit en arm [ ]
Har brutit nacken [ ]
Har brutit lillfingret [ ]
INTERNET
Har MSN [x]
Har lunarstorm [ ]
Har bilddagboken [ ]
Har kamrat [?]
Är medlem på hemsidor man glömt bort [x]

ÄR DU NÖJD MED LIVET
Ja [ ]
Nej [ ]
Ibland [x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0