johnossi!

Igår var jag, Roxanne, Lina o Isa på Johnossi. Dem ägde heeela gröna lund o lite till. Aa, det var så klart skit roligt o bra. JAG ÄLSKAR JOHNOSSI!!!
Vi var där vid halv sju tror jag och köpte gröna kortet, eftersom det var på gröna lund. o såklart planka vi in på Pettson & findus hus :P
Sedan köpte vi glass o sånt. o sen började det. det var väldigt trångt o det fanns fulla människor, men det var skit roligt ändå. Roxanne belv träffad av Johns plektrum I ÖGAT!! men det var en annan som tog det. Lugn hon klarade sig! Men ändååååå, hans DNA eller snarare svett direkt i ögat så nu har hon blivit ännu mer galen i johnossi :P Efter konserten blev vi galna o johnossi berusade o sprang omkring i hela gröna lund(nästan) som fågeln i kalle anka på julafton :P Gal1 kul iaf!
Men också sura för att det inte fanns några signerade afficher kvar :´C. Men köpte pins ändå.
Justeee, när vi stod nära scenen efter konserten så var det några som hittade en TRUMPINNE av OSKAR som  han hade slängt ut under konserten, o jag var 1 meter ifrån att hitta den!!!!!!!! JAG SKULLE KUNNA DÖDA FÖR DEN! jag menar jag spelar trummor o mer finns inte att säga.
Vi surrade runt bland stånden där man kan vinna o sjöng allsång med My, Magnus o Josefine o några andra som jobbade i båsen :P Vi fick Gilbert som en muta för att killen i de ståndet inte ville sjunga, men det var bra minne, med tanke på att Gilbert hade ett mostat öga, exakt de ögat som plektrumet träffade roxannes öga. Gilbert är ett litet plast monster som sitte på fingret.
Idag har jag letat i hela stockholm efter denna affich, men då är frågan: VARFÖR TOG JAG INTE DENNEA AFFICH NÄR JAG TOG BILDEN????
Mina pins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0