här!

sitter här och mumsar på en macka i storarummet och tittar på tv.
Jag var ashungrig.
Oj, nu åt jag upp mackan.
Igår bloggade jag inget för att jag Andrea och Jenny var på Birkagårdens ungdooms café.
Vi ägde stället känndes det som, eftersom det bara var vi där, förutom några i parralleklassen(stavas?).

Irriterande, det kliar på min högra armbåge, jag håller på att klia sönder det.

Hursomhelst idag var det värlsboksdagen och en författare
kom och berättade och sjöng massa roliga och konstiga låtar.
sedan var det bara vanlig skoldag och den flöt på som vanligt.
Sedan var den slut och jag gick jag hem till mig och nu är jag här.

Kram Vega

ligger i soffan och slöar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0