..?

Jag har lite problem med vad jag ska skriva om, om någon har några förslag om vad man kan skriva om ( inte för att det är så många som läser min blogg, HEHE).
Men då kanske jag skriver oftare så då är det ju bra för dig.

Efter lektionerna idag gick jag och Agnes till en frisörsalong, hon ska klippa sitt hår och vet inte riktigt hur den ska se ut, så vi kollade i massa frisyr tidningar eller vad det heter.
sedan gick jag hem o kolla på tv, hehe. jag vet ,jag vet jag är tv beroende.
och nu sitter jag här.  :)


Lite slumpade bilder hade ingen aning vilka de var ( har en sån cp dator som man
inte kan se vilka bilder det är här, man får kolla datumen)


Kram Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0