Förlåt mamma, förlåt.......


Sorry att jag inte skrivit på sista tiden.Jag har varit upptagen med läxor, det  är sant!

Hursomhelst, igår tappade jag bort mitt terminskort, hehe, jag vet slarvigt.
Så jag var tvungen att gå till skolan, BLÄÄÄ!
men det var kul att gå med agnes :D. Vi kom typ en kvart för tidigt.
På gympan(sista lektinen) skulle vi springa i vasaparken.efter det hade jag utvecklingssamtal med Anna.
Efter det gick jag och mamma till Åhléns,  men vi köpte inget. Sedan skulle vi åka till polisen för det där med terminskortet. Då åkte vi till polisen, men så var det stängt! :(
Då åkte vi till en annan polisstation. det var långt och tråkigt, he, jag var trött efter idrottslektionen.
Vi gick in på fel sida, vi fick gå runt sveriges största polis station.
Och vänta där i en kvart bara för att snubben skulle skriva ut någon lapp.
Sedan äntligen var vi hemma, proppa i mig mat, okej inte proppa men åt lagom.
Kram Vega.




Hahahaha, jag för exakt ett år sedan den 21/4

Kommentarer
Postat av: vega

ÅHHH, gud jag ser drogad ut

2010-04-20 @ 21:47:12
URL: http://vegor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0