Idag!!!!!

Först vaknade jag av att brorsan spelade sitt
bajsiga, dumma, ljudliga Gh (guitar hero).
Jag gillar inte guitar hero lägre på grund av att han
spelar det hela tiden han är hemma.

Fördömt också nu kom det sne text, och jag vet inte hur ,man tar bort den!

Hursomhelst så spelade han det. Jag var tvungen att gå in till mamma
för att slippa det otäcka brummliga ljudet.
Sedan när brorsan spelat klart så såg jag en film.
Brorsan skulle ha fotbolls marsh (stavas?) så jag fick vara hemma.
Under tiden städade jag mitt rum, ni vet inte hur det såg ut kläder låg i högar på gålvet och
stökit helt enkelt.
Eftert städningen gich hag elr åkte jag till Västermalms gallerian
för att kolla om H&M hade svarta strumpbyxor (i min storlek),
men det hade dom inte. Jag provade några kläder när jag ändå var där.
Jag gick till Åhléns och kollade om dom hade det och det hade dom fast
bara tunna men jag köpte det ändå. Jag köpte också en hårsprej och en penna, ven
fast jag har sjuhundra redan.
sedan gick jag hem och nu är jag här.

Pussar och Kramar

/ Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0