Skolan

Hej hej!
Först mötte jag några i klassen 20 över 8 för att gå
till skolan. Vi hade slöjd, ljusstakar i metall.
Jag gjorde ganska mycket, tycker jag.
Sedan hade vi ganska lång rast.
Musik, lunch,svenska och idrott stog på shemat.
Musiken hade vi bara bas fast på gitarr. Vi spelade star wars låten.
På svenskan var det läxförhör,på sje-ljud.
Och sist men inte minst idrott. På idrotten skulle vi hoppa hopprep med hela klassen.
Vi var indelade i olika grupper, t.ex 5 männiaskor på ett hopprep det var lite svårt.
För alla var olika på att hoppa.
Efter det gick jag och Emilia & Frida till Åhléns ,dom skulle kolla på nån singel.
Sen gick jag och Emilia hem till mig.
Också har vi övat lite på läxan, Engelska läxa till imorgon.
Nu sitter vi här och skriver. Emilia sitter här och är hungrig.
Hej hej lever pastej!

Jag och Emilia

Kommentarer
Postat av: fredrika

FORTSÄTT BLOGGA VEGA! (:

2009-02-12 @ 21:27:46
URL: http://ourdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0