:)...

Shit jag har inte bloggat på en vecka nu.
Vi ska ha prov igen på onsdag, :((((((.

Förresten i dag var det jätte fint väder!!! :D
Jag och mamma skulle till Rålansåparken för att bara vara där elr nått. och på vägen dit gick vi förbi GRANIT, och jag behöver en anslagstavla. Så vi gick in och jag hittade en, och tvingade mamma att köpa en till mig, till slut köpte hon den.
jag köpte en Whitbord penna till. Anslagstavlan var veldigt stor så vi fick en bamse stor påse.
sedan ville mamma kolla efter en klänning. Vi gick i lite olika affärer tills vi  hittade den.
Vi köpte mat och konkade hem allt i den bamse stora påsen och en cykel korj som mamma köpt på Granit.
Det blev ingen Rålan denna gång.
Fritjof hade ju inte följt med men när vi kom hem var han försvunnen och det visade sig att han gått hem till en kompis. Vi letade i vasaparken samtidigt kolla vi på maraton som sprang förbi, det tog alldrig slut. sedan gick jag och mamma och solade oss på en plätt gräs. Mammas telefon ringde och det var Frittes kompis mamma som sa var han var, och var påväg hem.
Sedan kom jag hem och fixade med min anslagstavla.

Min anslagstavla fixad!
Den kosta 249 kr tror jag
Whitbord pennan 29 kr

//Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0