schoooooooool...

Då var det första dagen i skolan förbi X).
Mmm, det var lite jobbigt att gå upp får man medje.
Första lektionen hade vi no (tråk) sen matte (tråk) sen engelska och så fortsatte dagen.
De enda som är kul med skolan är rasterna :D.
Hahaha på en rast kolla typ jätte många på Andreas mobil (hon har HIMYM och that 70´s show på den:).)
Så alla var samlade där, men dom som inte var med i samlingen och inte tycker om HIMYM tycte det såg antingen nördigt eller kul ut!

Efter skolan gick jag hem till jenny men stannade bara till halv 5 för hon skulle gå och träna 5.
När jag kom hem satte jag mig framför tv:n  och kolla på scrubs sedan gick jag in på datorn en kortis, samtidigt packa inför morgon dagen. Sedan kom pappa och vi drog hem till honom.

Hej på dej lingon-pastej (ellr vad det nu heter?)

                                    Kram Vega
  
Jag 5 år

En liten kul bild ifrån new moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0