Första dagen på sommarlovet...

Imorse vaknade jag kvart i 12. Jag vet, sjusovare. Åt frukost klädde på mig och träffa andrea och agnes på bylando. dom hade hunit göra många saker innan jag ens hunnit vakna :P, som ex varit på storfritids och hälsat på och på birka och karlbergsskolands går. aja, vi gick hem till andrea och kolla på tv resten av dagen. det var min dag, heheh.
det var inte mycket till dag. och vädret var ju fint, så man har slösat dagen på att sitta inne. Men jag kunde inte bada för jag är hostig och förskyld och ingen av oss hade pengar, så vi kunde inte gå och köpa saker. ellr vi kunde ju kolla i affärer men det gjorde vi inte. sedan åkte jag hem till far.
( jag hörjat säga far istället för pappa för att det är mycket roligare och coolare, samma som mor)



Kramisar Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0