laaaat


jag är sjukt lat, jag vaknar typ 11 varje dag, det är sjönt. men en nackdel man hinner inte göra så mycket på dagen, folk har redan bestämt vad dom ska göra så går man ensam hemma och har inget att göra och har det tråååkigt. Det var en sådan dag idag fast jag kontaktade ingen eller så. jag gick bara hemma och gjorde inget. kl 15 åkte jag hem till mor och satte på datan såklart för jag hade inget bättre för mig. sånt är livet.
 
det tråkiga med lov är att man lätt tappar kontakten eller när alla andra åker bort är man kvar hemma och när man själv åker bort kommerm alla tillbaks. :(
Vad ska alla ex. gör imorgon?
Har som sagt inget för mig:(

När vi var i tallin, 10 år. Och det var iskallt.

tjadå   / Vega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0