Skolavslutning!!!!

Klockan 10 idag gick jag till kyrkan (alla andra gick till klassrummet för att mötas)m men jag gick till kyrkan för att jag skulle spela trummer. jag var väääldigt nervös, jag menar det är den största publiken jag spelat för. Kan ha varit 1000 åskådare. Jag är lite små stolt över mig själv, eller det kanske jag inte är, men ändå!
Vi gick till klassrummet, har en pinsam ringsingnal och då ringde förståss mor. william satt bredvid mig så det är så klart att han komenterar det och börjar sjunga "tell me what you want, realie, realie, realie want...."
efter skolavslutningen går jag jenny och emilia till donken. sedan glassbaren.
efter det till vasaparken, är där ett tag.kl 5 gick jag hem, jenny och emilia följde med för jenny glömde jackan och dom skulle äta på restaurang tillsammans.
Jag gick på picknick med frittes klass. dööötråkigt, fast blev roligare när vi kasta freespee. ingen från våran klass var där. ni vet syskon.
och sedan kom jag hem! :)



jag i mina år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0