städ dag


hejsan svejsan!
idag börja vi halv 10. giiiiiiilllllllar =D och imorgon 10 giiiiiiiiiiillllllarrrrr ännu mer!! kom dock liiiite (typ två min) sent men det gör nada nu för vi har ju inga lektiner. städrock, lunch och sedan städning. jag han bara städa skåpet för jag skulle öva med kören på trummor fick vänta typ mer än en halv timme och lyssna på deras trååkiga låtar om och om igen :( sedan var det min tur. och symbalen var typ lös så det var svårt att spela. sedan äntligen fick jag gå. Är fortfarande lite osäker på refrängen.


skolavslutningsklänningen

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: samma här

2010-06-08 @ 21:32:08
URL: http://jjennysjovall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0