11/11, hihi kul, nästa år blir det 111111...

Jaja, men nu ska jag snart sticka too thaa druuums!!

Idag har varit en ovanlig skoldag på något sätt.
1. Mamma kom till skolan, själv bara för att se hur vi har på lektionerna. SJUUKT! Men mamma hade typ inte fattat att det är nästa vecka alla föräldrar kommer^^. Det var såå pinsamt på c-franskan då hon var tvungen att vara med. Vi är en sån lite grupp så alla typ kolla på henne o så, Och hon la in lite pålägg då o då, sååå sjuuukt pinsamt!
2. Vi hade no prov idag, och det bästa var att det gick så bra :). Under labben som hörde till provet, klarade vi det först. yees!
3. det var någon sak i aulan dom tog upp att man kan chatta med någon lärare på msn o få hjälp med läxor i matte. Vilket jag skulle kunna behöva *host*
4. Jag har inte alls varit så trött idag, även fast jag ände mig lite förskyld imorse.
5. Det har varit konstigt i mitt öga idag oxå. sådana hära ryckningar, i musklerna där.
Typ liiite onödigt fakta om min dag idag, men jag hade lust...

Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

gullig blogg :)

2010-11-11 @ 16:41:30
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0