btw. igår hade vi snöbollskrig :)


Jag är sååååå himla trött, why? jo det kan man fråga sig, kanske skoltröttheten, för att jag gjorde läxor från 4 till typ 11 igår!!!! Ändå fick man shit dåligt på spanska provet, omprov^^ :( och no:n och säkert kommer jag få dåligt på matten
Det är nu alla omprov kommer, seriöst nu har jag fått det två gånger och det ska inte hända igen! Jag hatar skolan, jag som tyckte att jag klara det mesta av provet. juuu!
Okej, förlåt att ni måste läsa om att jag är sur och trött men det är verkligen sant.

Men ikväll ska jag inte tänka på läxor förutom omprovet som är på måndag^^, jag ska nu kolla på 6 säsongen av himym på datorn :)

men tja på er


Kommentarer
Postat av: jenny

Svar: Olle och Jay typ :D

2010-11-26 @ 20:53:45
URL: http://jennysjovalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0