nästa hållplats, mariestad

Jag åker till Mariestad kl 3, där farfar bor :)
Jag, pappa o fritte ska vara där tills fredag. Och jag  vet inte riktigt vad vi ska göra där, men nått skojj blir det nog som att sitta inne o kolla på tv hela dagen-.-
Men jag har ingen kompis där nere, men fritte har.

Det finns ingen dator eller  internat solm farafar har men jag tar med mig datorn om någon av grannarna har, vilket jag inte tror. Men det har funkat någon gång förut...
Så var beredda på att det inte kommer någon bloggning förens fredag :(




Kommentarer
Postat av: rebecca

skönt:Där din också bred?

just nu håller jag på att fixa dagens outfit bilder.. hihi:)

2010-11-01 @ 14:01:46
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Sv: Okej :) Tycker du att jag ska ha det så eller ser det bättre ut med snedbena? :)

Var det kul i mariestad?

2010-11-05 @ 19:19:33
URL: http://esst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0