oooj, en måndag, det visste vi inte..


Jag hade spanskaprov idag :(, men hoppas det gick bättre den här gången...

hhhhmmm, vad ska jag berätta mer för er läsare som tyvär inte är så många??

Jo, jag kollar på disney channel just lnu :P, jättebra, jättebra. och innan kollade jag på bolibompa, får lite nostalgi kickar här haha. Men nu har det ju blivit fett dåligt, men ajaaa :( alltså när man var mindre var det mycket bättre tycker jag fast det var det säkert inte, det är säker jag som växt ifrån det...

hejdåå

Kommentarer
Postat av: lina

Har ni träffat författaren?, hon ser ut som jag tänkte mig tanten i M som i Mara som finns i hålet och hon är jättehärlig(författaren alltså)! ;)

2010-12-01 @ 00:31:34
URL: http://linannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0