söndag

Är verkligen shiiit trött nu. Jag sov ju hos Agnes o somna typ alldrig, för det var så kall -.-, men sen blev det väl bra.
För jag sov en timme extra än vad dom andra gjorde, tihi. Men vadå? jag somna typ halv fem kändes det som och dom gick upp 9!! Det fattar jag inte hur det fungerar :O, det går inte ihop ju.

Aja, jag var den mesta delen av dagen hos Agnes, där vi:
* Kolla på carins (Agnes syrra) barbie film tihiii:P, påminner mig lite när man själv var liten o lekte med barbies.
*lärde mig ett par akord på gitarren, och tyyp knocking on heavens door (framgång)

*sedan gick jag hem, då vi gick en väääldigt stor omväg för att slänga lite papper och sånt
* vi har spelat kort med en hopplös brorsa som inte fattar hur man gör :P

Nu ska jag kolla på beck :)

BTW. igår när vi slagga hos Agnes, såg vi filmerna Sex and the sity 2 och komisarie speck haha :)
Fett shön ju, väldigt härmat Beck :P fast inte riktigt

orkar inte skaffa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0