tema dag

Vi hade tema eller det kanske var aktivitetsdag :/. Temat var självbild.
Vi började 9, alla åttor delades upp i grupper jag o andrea kom med i samma grupp :)

Jag vet inte hur det lyckades, men under rasten lyfte o drog killarna  i benet på agnes o jag skulle försöka stoppa det med mitt ben, men det fastnade vid hennes ben. och dom tog såklart tag i det med, senare båda. Jag höll tag i Agnes, hon hade inget bra att hålla i längre. När dom tog tag i våra fyra ben var Agnes tvungen att släppa taget från det ynka skåpet hon hängde i. Jag slog huvudet i skåpen o landade på något sätt lite över henne. Aja, dom skitarna ska få nååågon gång i alla fall. Kanske fick jag hjärnskakning, fast det gick värre för Agnes, hon slog  höfterna i det stenhårda golvet.

Vi slutade kl 14 :) Men ingen kunde göra något så jag satt o kolla på massa nya how i met youre mother avsnitt.


en bild som har funnits i kameran ett tag

Kommentarer
Postat av: A-en blogg om allt möjligt.

härliga bilder du har på din blogg Finunge ! :)

2010-11-20 @ 16:38:48
URL: http://marschmallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0