dålig uppdate

SOOOORRRRRRRRYYYYYY!
Har hafts så hiimla mycket prov denna vecka som jag säkert kommer få ig på..
Fick veta svaret på matte provet vi hade igår och där kan man se att jag är shit korkad, haha. Fick 17 av 52 möjliga men det var j*vla svårt. För att få godkänt skulle man ha 21. Men en kompis till mig Andrea som brukar få typ 40-50 fick 23 så det var jätte svårt.
Jag skulle egentligen plugga massa no igår (prov idag, hann inte med de sista frågorna :C) men jag knarkade omegle (I KNOOOW) och skype där vi hade så att alla kunde chatta och prata. Och då var den en viss person som skrev om vad jag hade skrivit till massa konstigt när inte jag var inne längre. INTE KUL!!! jag vet vem det var.
Nu ska jag snart gå och trumma.
Så heejdåå

Kommentarer
Postat av: Jenny Sjövall

Men det nya är bättre! :)

2010-10-07 @ 15:49:40
URL: http://jennysjovalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0