Lööördag :D

Har som sagt varit o sett "Tusen gånger starkare"på bio idag med Andrea, kom dock liite sent när vi skulle träffas. Vi skulle träffats 10 min innan filmen börjat, o jag kom såklart när den börja, fast det var ju reklam.
Efter den braiga filmen slutat åkte Andrea hem för att äta lunch. Då åkte jag till Vasa real (våran skola) där det var NSK - A-lag pingis pågång (Fritte går på pingis, men de här snubbarna var elitmän blahablaha..).
Agnes kom senare dit o vi åkte till Gallerian o köpte smoothie o spela singstar dance.
Kul dag va?? :)

Juste och några har köpt min säng så det är lite tomt där inne nu.., ska till ikea imorgon :)

testar tidsintällda inlägg nu. kl är 19.54 o ställer den på 19.56, intressant!


ja o brorsan jammar

en bild från förra året med mina kusiner Dylan o Vilma

jag o mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0