temadag: val


I
nte en blå val, jag pratar om valet.
Några kom från allas ungdomsförbund förutom miljöpartiets. Det var en debatt
Vi var indelade i grupper, vi åkte sedan till t-centralen där dom har massa val stugor. Vi skulle fråga miljöpartiet lite quetions. Och vi fråga sverige demokraterna lite frågor med bara för att veta :P JAG GILLAR ABSOLUUUT INTE SD, HATAR DOM, men jag kan förstå liiite varför dom i skåne inte vill ha massa invandrare, för dom får mest i sverige.

Jag var tvungen att gå hem efter det för jag mådde illa och var aaaas trött, höll nästsan på att somna på t-banan hem :P.
men nu mår jag bättre så jag kommer nog till skolan imorgon.

Hehe, det är något fel på mitt konto för visa på webben, mamma gick till banken för en ny kod, har typ bytt 3 gånger .

I have no more to tell you guys!
Vegiiiis

mysig bild på mig och fritte(brorsa) va?

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Tack för din kommentar gällande skorna, det var roligt att höra din åsikt :)



och roligt att du gillar bloggen! Tack!

2010-09-15 @ 10:32:22
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0