Hjälp!(?)

failad hjulning, jag vet, inga applåder, tack tack!!
Jag gick hem idag från skolan för att jag är  lite suk (sjuk). :(
Men jag hann iallafall se skolbion, den hette youth någonting...
och äta lunch. :P
Har också sovit två timmar sedan jag kom hem, gött!!
Aja, den här vecka kommer att bli bra (om jag inte är sjuk då).:
*Imorgon ledig, har redan gjort mitt dagsverke, men måste bara lämna pengar
*repa

*sovmorgon alla morgonar, eller vad man säger. På fredag kl 10.00!! det dåliga med det är att vi har so prov då därför.
*Konsert i globen!! rush!!..
* med min kusin o farbror, så dem sover över
* sedan ska vi ha en klassgrejj
* o sen drar jag till västerås under natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0